joi, 30 decembrie 2010

ALBUM DE FAMILIE!

ALBUM DE FAMILIE!

AM INVATAT CA NU CONTEAZA CE AI IN VIATA, SI PE CINE AI!

SPUNE-I FAMILIEI CAT DE MULT CONTEAZA PENTRU TINE
                                                                                                                                                                         NU PASTRA NIMIC PENTRU UN MOMENT SPECIAL
PENTRU CA FIECARE ZI TRAITA E UN MOMENT SPECIAL!
 
"OARE VIN COPII LUCIO"?
EXISTA INTOTDEAUNA CINEVA PE CARE-L ASTEPTAM SI CINEVA CARE NE ASTEAPTA, DAR DE FOARTE PUTINE ORI E UNA SI ACEASI PERSOANA, DAR EI NE VOR ASTEPTA MEREU:CEI MAI ADORABILI BUNICI DIN LUME!



CINE IUBESTE SI DORESTE SA FIE MEREU IUBIT, SE INHAMA LA MUNCA GREA, PE VIATA, MEREU TREBUIE SA INVENTEZE, SA AGONISEASCA IN VIATA CELUI DRAG SURPRINZATOARE FIRIMITURI DE VIATA!
VIATA SE FORMEAZA DIN CLIPE TRAITE DIN PLIN, VIATA NU E NUMAI SUPRAVIETUIRE! LUMEA E IN FATA TA SI CHIAR DACA MUNCESTI DIN GREU NU VEI VEDEA DECAT O PARTE DIN EA INAINTE SA TI SE TERMINE FIRUL VIETII. DECI IA-TI CARTILE, BROSURILE, ECONOMISESTE BANII, REZOLVA-TI PROBLEMELE, FA-TI UN BAGAJEL SI PLEACA! PLEACA IN CALATORII, IMPLICA-TE, RESTUL NU MAI CONTEAZA!

TRAIESTE DIN PLIN FIECARE ANOTIMP CARE TRECE, RESPIRA AERUL, BEA BAUTURA, GUSTA FRUCTUL SI LASA-TI SIMTURILE SA SE DESFETE CU ELE, ACUM E TIMPUL SA FACI CE MAI TARZIU NU VEI MAI PUTEA!

AMINTESTE-TI MILIOANE DE OAMENI SPUN MEREU: O SA VINA VREMEA SI PENTRU ASTA, CAND O SA AM TIMP, CAND O SA AM BANI, CAND O SA AJUNG SUS DE TOT, SI POATE VOR AVEA SI TIMP, SI BANI, SI VOR AJUNGE BINE, DAR VARSTA LE VA FI LUAT DORINTA, ORI PUTEREA!
IUBESTE OMUL LANGA CARE TE SIMTI BINE CAND ESTI VESELA, SI PE UMARUL CARUIA POTI PLANGE CAND ESTI TRISTA!
PETRECE MAI MULT TIMP CU FAMILIA, MANANCA MANCAREA PREFERATA, VIZITEAZA UN LOC IN CARE SA TE SIMTI IMPLINIT, NU AMANA NIMIC CE-TI POATE ADUCE BUCURIE SI FERICIRE IN VIATA!
AM INVATAT CA NU POTI FACE PE CINEVA SA TE IUBEASCA, TOT CE POTI FACE ESTE SA FI O PERSOANA DEMNA DE IUBIT
SA DARUI TOTUL, SA SACRIFICI TOTUL, FARA SPERANTA DE RASPLATA, ASTA E IUBIREA!
PENTRU LUME TU ESTI CINEVA, PENTRU CINEVA TU ESTI LUMEA!

SUNT MOMENTE IN VIATA CAND SIMTI ABSENTA CUIVA ATAT DE TARE, INCAT TI-AR PLACEA SA-L SCOTI DIN VISE SI SA-L IMBRATISEZI!
FRATIORUL MEU IUBIT!


Vino acasa frate draga
Ca ai tot fost in lumea intreaga,
Vino acasa draga frate,
Sa facem iarasi cazemate.
Sa ne batem iar cu pernele in pat,
...
Sa mergem iarasi toti la colindat,
Sa prindem iar cu pomul,sticleti si babe de scatii,
Sa crestem porumbei,sa fim copii.
Sa colindam copacii fratioare,
Urcandu-ne pe creanga cea mai mare,
Mai stii atunci cand Andra a sarit?
De pe creanga cea mai mare
Si tu ai tresarit?
Putea sa-si rupa mana draga fratioare,
Dar a sarit caci tu, ai spus ca e desteapta tare.
Mai sti atunci,cand din greseala ai lovit-o in cap,
Cu farasul cu zapada si tot plangeai speriat?
Mai sti cand ne jucam cu totii remii in casa,
Si iti faceam bezele si te chemam la masa?
Mai sti cand te asteptam,seara pe geam sa vii,
Si tie iti ardea doar ca sa faci prostii?
Mai sti cand ne faceam prastii si cracane,
Si tot prindeam sticleti,cu pomul ala mare?
Mai stii cand ne stropeam,mereu nebuni prin curte,
Cine fratioare crezi ca poa' sa uite?
Asa ca draga si scumpe fratioare,
Vino degraba acasa la surioare,
Uite draga frate deja e ora noua,
Si cerul e innorat si a inceput sa ploua....
Noi suntem tot pe geam inca mai asteptam,
Sa te vedem venind, si atunci noi ne culcam.
Deci doar de tine depinde iubite fratioare,
Sa nu inghetam pe geam,privind in departare,
Caci vom inchide geamul,doar cand te vom vedea,
Venind din nou acasa, la casuta ta!

SURIOARA MEA DRAGA, VIATA MEA!

      Te voi iubi mereu draga surioara,
Mereu si te-am iubit de prima oara
Cand te-am vazut in burta mamei noastre,
De atunci, de cand eram doua mucoase.
Te voi iubi mereu draga surioara,
...
Esti viata mea, cea mai scumpa comoara,
Esti sufletelul meu si inima,
Esti tot ce-i mai de pret in viata mea.
Esti darul meu de pret cel mai frumos,
Esti ingerasul meu cel dragastos,
Esti jumatatea mea, intregul meu,
Fiinta cea mai draga si universul meu.
In zorii diminetii, cand viata mi-este grea
Tu esti mereu acolo, langa inima mea,
Caci infruntam de-o viata, poveri si doruri grele,
Si numai impreuna noi trecem peste ele.
Atunci cand ti-este rau, si nu esti deloc bine,
Iti dau umarul meu, e numai pentru tine!
Si toata viata asta, te poti baza pe mine
Caci esti surioara mea,
Si sfanta pentru mine.
Cu ochii tai frumosi, si parul tau de foc,
Finuta, blanda tare, crezand ca n-ai noroc,
Inca mai pot zarii, pe chipul tau regrete,
Daca as putea surioaro, le-as sterge cu burete.
Daca as putea ti-as da, din viata mea ani buni,
As face pentru tine, din trandafiri cununi,
I-as impleti surioaro, cu fericire multa,
Sa fi iubita tare, in viata asta scurta.
As renunta oricand, la fericirea mea,
Sa stiu ca pot reface, din nou inima ta..

DRAGII PARINTI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu