vineri, 3 decembrie 2010

AMINTIRI DIN ANII DE LICEU POEZII- "ULTIMUL CLOPOTEL"

CE CREDEATI PROFESORASI?

Ce credeati profesorasi?
C-o sa ramanem codasi?
Ca n-o sa scapati de noi,
Fiindca ne impuscati cu 2?
C-o sa stam in scoala mult,
Si-o sa va rugam plangand,
Sa ne treceti si pe noi?
Sa mai renuntati la 2?
Ce credeati profesorasi,
C-o sa ramanem codasi,
Ca vom incarunti aici,
Asa-i ca ne credeati tampiti??
Azi mai mult ca oricand stiti,
Ce destepti am fost de mici,
Caci doar voi ne-ati promovat,
Profesorasi ne-ati salvat!!!
Clasele n-am repetat,
Si de noi azi, ati scapat!
Iata ca am izbutit, si mandrii am reusit,
Sa terminam ce-am inceput,
Nu ne-am lasat, si bine am facut!
Ce credeati profesorasi, c-o sa ramanem codasi?
Ne credeati mai tantalai,
Aveati voi mila de noi?
Va durea manuta tare, cand ne aruncati doiu in cale,
Nu simteati o intepatura, la mana, la incheietura?
Nu simteati un junghi nebun, la inima, la plaman?
Nu simteati furnicatura, la limba, la a voastra gura?
Cand tipati mereu la noi: "treceti in carnet un doi"!
Dragi si buni profesorasi,
Chiar de-am fost elevi poznasi,
Voi mereu ne-ati stapanit, chiar de-ati mai incaruntit!
Ce credeati profesorasi, despre al nostru motoras?
Nu stiati ca bate tare, cand ne aruncati doiu-n cale?
Simteati voi oare candva, manuta putin mai grea?
N-o simteati un pic mai tare, cand ne aruncati cinciu-n cale?
Atunci o simteati mai grea...
Mamaaaa, ce va mai durea!
Dragi profesorasi, azi e insa timpul sa ne despartim,
Vrem sa stiti cu totii, ca noi va iubim..
Chiar de ne-ati lovit, mai mereu cu doi,
Stim ca ati facut-o numai pentru noi.
Stim ca ati avut, mai mereu de gand,
Sa ne treceti clasa, sa plecam razand!
Insa azi plecam din contra plangand,
Nu va luam cu noi, va luam insa in gand...
Adio dragi profesorasi,
Adio clasa de poznasi,
La revedere clasuta noastra,
Te vom vizita c-ai fost foarte frumoasa..
Iti vom pune flori in glastra,
Tu ne-ai fost a doua casa!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu