marți, 7 decembrie 2010

POEZIE DEDICATA BUNICII MELE DRAGI!

Adăugaţi o legendă
POEZIE DEDICATA BUNICII MELE DRAGI!
PENTRU LUME TU ESTI CINEVA!
PENTRU NOI, TU ESTI LUMEA!

Asa cum fara aer, lumea nu ar exista,
Asa de importanta, esti tu in viata mea.
Pentru mine esti, un inger pe pamant,
In calea vietii noastre, cazut din cerul sfant!
Cu ochii tai frumosi, ca doua dalbe stele,
Ne-ai crosetat bunico, mii de pulovarele,
Cu drag si cu vointa, mereu ne-ai ajutat,
Probleme grave, adesea-i rezolvat!
Un ajutor ca al tau, nicicand nu am primit,
Nu a fost nevoie doar, sa sun, si tu ai venit!
Nu a cotat nici vremea, ca e rea sau ca e buna,
Tu ai sosit indata, bunica noastra buna!
Nu cred ca-n asta lume, exista cineva,
Sa aiba o inimioara, mai buna ca a ta!
Un suflet ca al tau, o inima mai larga,
Nu as gasi bunico, nici intr-o lume intreaga!
Tu esti o fiinta sfanta pentru mine,
Un om deosebit, o falnica minune!
O singura dorinta, la tine as avea,
Nu ne lasa bunico, intr-o postura grea!
De dragostea noastra, nicicand sa te indoiesti,
Te vom iubii mereu, te rog sa ne traiesti!!!
Sunt sigura bunico, ca atat cat vei traii,
Necazurile in viata, mereu ne vor lipsi!
Eu mi-as dori bunico, etern ca sa traiesti,
Langa cei pe care cu foc tu ii iubesti,
Si ajuta-ne bunico, atat cat vei traii,
Suntem nepotii tai, nu ne parasi!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu