luni, 23 iulie 2012


ATAT DE DOR

Si-mi este atat de dor uneori, de anii din trecut,
Si-as vrea sa pot avea din nou tot ce-am pierdut,
As vrea sa retraiesc povestea de iubire,
Aceea imensa dragoste ce-i acum amintire...
Un amalgam de ganduri si simtiri,
O mare de sperante si amintiri,
Un infinit de soapte si iubiri,
Si marele ocean plin de trairi,
Se revarsa acum in mintea mea impovarata,
Si-mi este atat de dor..de altadata...
As vrea sa pot sa ma tocmesc cu timpul,
Ca sa ma vad din nou langa iubitul,
Ce sufletul la cer, mi-l inalta...
Mi-e dor de prima dragoste a mea...
As vrea sa ma pot intoarce in timp,
Chiar si atunci, cand eu am suferit,
Macar atunci iubeam din inima,
Si viata imi parea asa senina...
Si-mi este atat de dor de anii ce au trecut,
Si-as vrea sa retraiesc tot ce-am avut,
Sa sparg clepsidra plina de amintiri,
Si cufarul meu mic plin cu dezamagiri...
Sa redeschid cutia cu speranta,
Atunci cand fericirea era-n viata!
As vrea sa pot din nou sa retraiesc,
Tot ce-am trait odata cu-un drag nemaifiresc,
Sa pot iubi din nou cu inima curata,
Pe cel ce mi-a zdrobit sufletul odata!
As vrea, am vrut, si inca vreau,
Si-o spun din suflet, si pe sleau,
Sa retraiesc tot ce-am avut...
Mi-e dor de dragul meu trecut!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu