joi, 13 decembrie 2012

TE CAUT DAR NU TE GASESC


TE CAUT DAR NU TE GASESC




Te caut peste tot, dar nici urma de tine,
Sa fi un gand frumos, sau doar o nalucire,
Te vad in visul meu, asa cum imi doresc,
Dar cand deschid ochii: NU TE MAI GASESC!
Te caut peste tot, dar tot nu dau de tine,
In mintea mea esti bun, destept si tii la mine,
In realitate insa, esti doar un simplu gand,
Pe care valul marii in flutura in vant!
Te caut peste tot, dar esti tot mai departe...
Tu mergi pe drumul tau si viata ne desparte,
Si daca ne-am gasii, eu stiu ca tot te-as pierde,
Caci fericirea mea e doar o frunza-n vant,
Pe care vantul vietii o izbeste de pamant!
Te caut printre stele, pe cerul instelat,
Sa te gasesc acolo, gandesc c-ar fi pacat,
Ai fi un Licurici, sau doar o inchipuire,
Si doar in vis si somn, as putea fi cu tine!
Te caut printre nori, pe cerul albastrui,
Te vad fugind de mine...
Raman a NIMANUI!
Te caut pe pamant, trezita eu din vis,
Totul in realitate e atat de crud si trist,
Te vad in tot ce misca si-n tot ce ma inconjoara,
Si parca esti o umbra, o silueta vie,
A tot ce-a fost, era si-ar fi putut sa fie!
O urma din trecut, o dulce amintire,
Un pic din ce-am avut, si marea mea iubire!
Tu ai scufundat barca mea de vise,
Si cu nepasare mi le-ai vrut ucise,
Tu ma bantui in fiecare seara,
Fantoma mea iubita, menita sa dispara!
Acum apari, dispari, ma amagesti intruna,
Iluzie nebuna si falsa fericire,
Dorinta arzatoare si dulce amagire!
Sa fi doar o naluca si-un fluierat de vant,
Ecoul meu de dor, si dulcele meu gand,
Sa fi doar o parere sau doar o inchipuire,
A tot ce-am vrut si vreau si am sperat sa fie!
Dar parca tot mai sper, ca sa te intalnesc,
Si poate nu tre sa caut, ca sa te gasesc,
Eu stiu ca tu mi-esti pus, undeva deoparte,
Si intr-o buna zi, ai sa-mi fi APROAPE!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu