sâmbătă, 27 noiembrie 2010

TE VOI IUBI MEREU DRAGA SURIOARA

TE VOI IUBI MEREU DRAGA SURIOARA

Te voi iubi mereu draga surioara,
Mereu si te-am iubit de prima oara
Cand te-am vazut in burta mamei noastre,
De atunci, de cand eram doua mucoase.
Te voi iubi mereu draga surioara,
Esti viata mea, cea mai scumpa comoara,
Esti sufletelul meu si inima,
Esti tot ce-i mai de pret in viata mea.
Esti darul meu de pret cel mai frumos,
Esti ingerasul meu cel dragastos,
Esti jumatatea mea, intregul meu,
Fiinta cea mai draga si universul meu.
In zorii diminetii, cand viata mi-este grea
Tu esti mereu acolo, langa inima mea,
Caci infruntam de-o viata, poveri si doruri grele,
Si numai impreuna noi trecem peste ele.
Atunci cand ti-este rau, si nu esti deloc bine,
Iti dau umarul meu, e numai pentru tine!
Si toata viata asta, te poti baza pe mine
Caci esti surioara mea,
Si sfanta pentru mine.
Cu ochii tai frumosi, si parul tau de foc,
Finuta, blanda tare, crezand ca n-ai noroc,
Inca mai pot zarii, pe chipul tau regrete,
Daca as putea surioaro, le-as sterge cu burete.
Daca as putea ti-as da, din viata mea ani buni,
As face pentru tine, din trandafiri cununi,
I-as impleti surioaro, cu fericire multa,
Sa fi iubita tare, in viata asta scurta.
As renunta oricand, la fericirea mea,
Sa stiu ca pot reface, din nou inima ta..
Ti-as da din sanatate, ti-as da si din noroc,
O sa impart cu tine, mereu tot ce-am sa pot..
As renunta oricand, la viata mea de tot,
Sa stiu ca tu esti bine, si fericita foc.
Mi-e greu surioara draga, sa pot vorbi de tine,
Caci te iubesc nespus, esti totul pentru mine!
Cuvintele sunt seci, si nu pot exprima,
Iubirea ce e in mine, si in inima mea.
Si as dori surioara, sa-i spun lui D-zeu,
Cand pleci de langa mine, sa pot pleca si eu,
Caci am venit pe lume, noi amandoua odata,
Si nu am vrea ca nimeni, nicicand sa ne desparta!
Te voi iubi mereu draga surioara,
E trist si parca pentru prima oara,
Cand ma gandesc ca ne vom desparti,
Caci vom avea familii si copii...
Si va veni si vremea cea mai grea,
Cand ne vom desparti, surioara mea!
Sa vezi atunci dureri si doruri multe,
Si plansete si bocete si inimi frante,
Si Doamne, Doamne ce vom mai dori,
Sa fim impreuna, sa fim iar copii!
Te voi iubi mereu draga surioara,
Si te iubesc, si te-am iubit din prima oara,
Esti viata si comoara sufletului meu
Ii multumesc ca mi te-a dat lui D-zeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu