marți, 15 februarie 2011

DE-AR FI SA MA IUBESTI VREODATA...

DE-AR FI SA MA IUBESTI VREODATA...

Ca fiecare dintre noi, iubirea o avem in noi, 
E poate cel mai important, 
Cadou, ce Domnul, ni l-a dat!
Nu ma iubi, decat atunci, 
Cand ma privesti, cu ochii blanzi, 
Nu ma iubi, daca nu poti, 
Sa vezi, ce vrea inima mea, 
Si cat de mare, este ea...
De-ar fi sa ma iubesti vreodata, 
Sa ma privesti intai in suflet, 
Sa fi capabil, sa intelegi, 
De nu-l iubesti, ce ai sa pierzi...
Priveste adanc, in ochii mei, 
Si intelege ce spun ei, 
De te privesc, te vor iubi, 
Si atunci, tu-i vei putea dori...
De-ar fi sa ma iubesti vreodata, 
Sa ai curajul si sa-mi spui, 
 Cand, asa cum o face barbatul, 
      Ma vei lasa a nimanui...
   De-ar fi sa ma iubesti vreodata, 
        Sa ma iubesti cu inima, 
    Sa simt cum sufletul tresalta, 
    Si cum plutesc, ca sunt a ta!
Sa lasi orgoliul barbatesc, 
Chiar daca este si firesc, 
Sa-l lasi pierdut in departare, 
Atunci, cand printr-o imbratisare,
Ma azvarli in vise si uitare,
Si-n fericirea, cea mai mare!
De-ar fi sa ma iubesti vreodata, 
Sa ma iubesti, cu patima, 
Sa ma iubesti cu dor nespus,
Sa ma saruti, in prag de apus...
Sa imi soptesti, vorbe duioase, 
Cuvinte dulci, mereu frumoase, 
Sa nu ma minti, caci te cunosc, 
Atunci cand lasi, capul in jos!
De-ar fi sa ma iubesti vreodata, 
S-o faci, si pentru viata toata...
Sa nu ma amagesti, te rog....
Sunt si eu om, si nu mai pot!
Priveste clar, in ochii mei, 
Si intelege, ce spun ei, 
Ei stiu ce vrea inima mea, 
Si daca tu, plutesti in ea...
Ei nu te mint, si stiu mereu...
Daca iubim, si tu si eu...
De-ar fi sa ma iubesti vreodata, 
Ti-oi da, si inima mea toata, 
Ti-o voi cere si eu pe a ta, 
Ca sa bata, langa a mea...
Ce zici, esti curios sa vezi, 
Daca n-o iubesti, ce pierzi?
Vei vrea tu sa ma iubesti?
Daca nu o faci, tu PIERZI!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu