vineri, 18 februarie 2011

SI INCA ESTI DEPARTE....


SI INCA ESTI DEPARTE
dedicata fratelui meu iubit
Te vad cuprins de dor, cu ochii tristi si goi, 
Rugandu-te smerit, ca sa te intorci la noi!
Caci a trecut un an, si acasa n-ai ajuns, 
La dragile surioare, ce te iubesc nespus!
Te vad inlacrimat, nostalgic si abatut, 
Tinand o poza-n mana, o poza de demult, 
E poza noastra frate, cand eram impreuna, 
Cand totul mergea bine, cand totul era struna!
Ni te-a rapit si vantul, si ploaia si furtuna, 
Si pasii tai hoinari, au ratacit intruna...
Au fost calauziti, departe ca sa mearga, 
Si te-au purtat pe tine, fratioare in lumea intreaga!
De-ar intelege ei, si sa te aduca acasa, 
Sa ne trezim cu tine, iar langa noi la masa, 
Te vad din nou plangand, desi tu esti barbat, 
Iti amintesti de noi, de atunci cand ne-ai lasat...
Fi tare fratioare, si tine-te barbat, 
Bunicii tai iubiti, de tine n-au uitat, 
Parintii si bunicii, familia ta toata, 
Ei te iubesc nespus, 
Traiesc sa te revada...
De noi, nu iti mai spunem, pe geam am inghetat, 
Am tot privit pe el, de cand tu ai plecat..
Te vad din nou pe ganduri, si tare necajit, 
Te intrebi daca bunicii, au mai imbatranit, 
Si dorul tau e mare, si chiar sfasietor, 
Ai vrea sa zbori acasa, dar stii ca nu-i usor...
Bunicii tai sunt bine, si dornici sa te vada, 
Adorm cu tine-n gand, si tot privesc la poarta, 
Sunt osteniti putin, de viata trecatoare, 
Dar tot lupta cu ei, sa te mai vada in zare.
Desi nu ne-am vazut, de-un an de zile frate, 
Am tot fost impreuna, caci ne-am vorbit prin soapte, 
Ne-am intalnit mereu, si-n fiecare noapte,
Caci te visam mereu, iubite, draga, frate!
Pe aripi moi de vant, la tine alergam, 
In fiecare seara pe Domnul il rugam, 
Sa te trimita acasa, degraba fratioare, 
Sa fi mereu cu noi, sa uiti de departare...
Si sa te uiti mereu cand vantul o sa bata, 
Caci e trimis de noi, ca sa-ti aduca in soapta, 
Dragostea noastra cea pentru totdeauna, 
Cu care tu puternic, sa nimicesti furtuna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu