miercuri, 31 august 2011

SI BAT DIN NOU LA USA TA...

                            SI BAT DIN NOU LA USA TA...

                                  Si bat din nou la usa ta,
                                  Crezand ca-mi vei deschide,
                                  Te rog vorbeste, zi ceva
Si usa nu-mi inchide!
Sunt clipe intregi de cand eu stau,
Sub geamul tau sperand,
Sunt ore, luni si asteptari,
De cand eu tot te plang![
Sunt ani intregi de cand eu vin,
Sub geamul tau mereu,
Si pasii mei nu vor sa mearga
Decat pe drumul tau!
Te rog coboara, zi ceva,
Nu ma lasa sa plec,
Sunt luni si zile intregi iubite,
De cand eu tot te astept!
Si am crezut ca o sa cobori,
Si-n brate o sa ma strangi,
Si ma vei lua in casa ta,
Si n-o sa fim infranti...
Si vom privi doar amandoi de la fereastra ta,
Si iar ne vom numi noi doi:
Tu papuselul meu iubit,si eu din nou papusa ta!
Si bat din nou la usa ta dinou increzatoare,
Ca-mi vei deschide tu candva,
Febletea mea cea mare.
Si am venit mereu la tine crezand ca te voi revedea,
Si vei fi iarasi langa mine,
Si eu din nou in viata ta.
Si bat din nou la usa ta sperand ca imi vei deschide,
Stiu ca esti acolo undeva, si te gandesti la mine.
Te vad pierdut printre amintiri si juraminte vechi,
Tu ma iubeai atat de mult si nu voiai sa plec!
Si bat din nou la usa ta crezand ca imi vei deschide,
Dar tu doar taci nu zici nimic,
Si eu te astept slabita in frig...
Sunt clipe intregi si ore multe,
De cand eu stau sub geamul tau,
Dar sunt si amintiri pierdute,
Ce as vrea sa le traiesc din nou!
Spune-mi sa plec sau sa raman?
Ce-ai vrea sa fac iubite acum?
Gandeste-te sunt doar un om,
Pierdut ranit sub geamul tau...
N-ai obosit sa ma privesti ca pe un simplu trecator,
Tu ma ranesti atat de tare, si cat speram in viitor...
Mai sti cand mi-ai promis odata
Ca-n inima ma vei pastra,\
Ca sunt comoara vietii tale si numai eu papusa ta?
Mai stii ca tu mi-ai zis ca timpul,
Va stii sa tina doar cu noi,
Si ca prin viata asta grea v-om trece numai amandoi?
Si bat din nou la usa ta, sperand ca-mi vei deschide,
Si ma vei lua in casa ta as da orice iubite..
Si bat din nou la usa ta eu tot mai mult sperand,
C-o sa-ti revad in pragul usii din nou chipul cel bland,
Dar stau din nou si tot astept cu inima ranita,
Si tu nu iesi, eu dau sa plec la casa mea invinsa...
Dar cand sa plec spre casa mea ranita si plangand,
Tu te afisezi in fata mea, acum tu asteptand..
Si ma intrebi daca voi vrea sa fiu iar langa tine
Sa ne iubim ca in trecut...
Doar tu si eu,si-un caine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu