luni, 27 mai 2013


AS VREA SA FUG DEPARTE UNEORI...









As vrea sa fug departe uneori...
Pe stanca cea mai inalta, sa stau privind la nori....
Sa rog un licurici sa-mi povesteasca,
De pacea si armonia, din lumea sa cereasca.
As vrea sa fug departe uneori,
Acolo, unde campu-i plin de flori,
Acolo unde canta pasarele,
Sa-l pun pe cuc sa strige, povara vietii mele...
As vrea sa fug departe uneori...
Pe nisipul fin al marii, sa ma trezesc in zori,
Sa rog un pesacarus sa-mi duca el in zbor,
Povestea de iubirea, la bunul D-zeu,
Si sa primesc ravasul, ca el va fi al meu,
Scriindu-mi pe nisip, timid numele sau!
Eu am momente cand, atat de trista,
Pierzand o lupta intreaga, m-am declarat invinsa,
Si am si clipe si secunde cand,
Eu as fugii departe, dar tot cu tine-n gand!
As vrea sa fug departe uneori....
Langa o apa lina, sa zac langa izvor,
Sa aud doar suspinatul unui fosnit de vant,
Sa-l rog sa-mi risipeasca, durearea mea batand!
Eu as fugii departe, si uneori de mine...
Gandind ca-s dificila, nimic nu imi comvine,
Sunt tot mereu in certuri cu intreaga mea fiinta...
Si ratiunea mea, s-a declarat invinsa!
Am si momente si secunde cand...
Imi simt sufletul greu, si inima zacand!
Eu as fugii departe-n lumea larga...
Acolo unde raul, nu poate sa ma vada,
Acolo unde neimplinirea este doar o inchipuire,
O aparenta vaga a raului ce vine...
Dar unde poate fi, acest loc pe Pamant?
In alta lume poate, sau doar la mine-n gand!
Copilaria mea, a fost un vis frumos...
Din care m-am trezit, cand mi-am facut un rost...
Adolescenta mea, a fost cea mai frumoasa,
Caci singura mea grija, era sa rad in clasa...
Prima mea iubire, a fost pe atat de mare...
Pe cat a fost de intensa si atat de trecatoare...
Zorile mi-au dat-o, si apusul mi-au rapit-o,
Dar nu regret nicicand, c-a fost, ca am trait-o!
La fel s-a intamplat, cu alte iubiri mai mici,
S-au dus si ele sus...printre licurici!
Eu am trait iluzii, si vise naruite...
Si clipe si sperante, si sanse risipite...
Si uneori necazul, m-a tot calauzit...
Da doar asa puterea si forta mi-am gasit,
Caci ceea ce nu ne omoara, in viata ne intareste,
Sa nu uitam nicicand, ca Domnul ne iubeste!
El da intotdeauna, cele mai grele batalii,
Celor mai buni soldati, puternici, tu sa stii...
Stimate cititor, eu nu mai plec departe...
Stau aici sa-mi duc, crucea mai departe!
Eu am o datorie, fata de tatal meu,
Si vreau sa fiu mereu, soldat in sahul sau!


 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu