miercuri, 29 mai 2013


                           NEBUNIE
-Fantoma gandurilor mele necurate!




Fantoma gandurilor mele necurate,
Tu zaci ascunsa in biata mintea mea,
Tu esti curata, pura, nebunie...
Imi bantui visele si inima!
Tu dragoste frumoasa interzisa,
Cosmare, vis si mangaierea mea,
Tu ma faci seara mereu fericita,
Cand eu visez, la sarutarea ta!
Obsesie nebuna, si patima aprinsa,
Dorinta mare, mare, iluzie interzisa,
Te alung din gandul meu,
Apoi tot eu te chem,
Esti raul necesar, si binele suprem!
Si Domnul mi-este martor,
Ca seara te visez,
Ramai tu langa mine, pana ce ma trezesc...
Din vis, nimeni nicicand, nu poate sa mi te ia,
Esti dulcea mea dorinta si nebunia mea!
Iluzie nebuna si dulce clipa vie,
Tu imi umplii inima, si viata mea pustie...
Tu esti gandul meu frumos, chiar daca necurat,
Cu tine azi ma cert, apoi iar ma impac!
Te chem in visul meu, apoi tot eu te alung,
Esti nestematul meu, cel interzis si scump,
Esti alinarea mea, cand soarta mi-este grea,
Gasesc in tine tot, ce n-am putut avea!
Tentatie nebuna, ispita trecatoare,
Gandire nepermisa, duioasa alinare...
Te chem in gandul meu, ca sa ma fericesti...
Dar interzisa fiind..mai mult tu ma ranesti...
Esti dulcele cosmar, si visul neimplinit,
O dragoste interzisa, ce inca n-am trait!
Esti raza mea de Soare, si fericirea mea,
Obsesie trecatoare, nu te-am putut avea!
Dorinta-i inca mare, ca te voi intalnii,
Cedezi tu dragalaso, si-a mea tu tot vei fi,
Cedeaza tu ispitei, ca sa te usurezi...
Obsesie nebuna, caci altfel tu ma pierzi...
Pe cat esti de interzisa, tu mai mult ma atragi,
Habar tu ai draguta, cat rau tu poti sa-mi faci,
Iluzie nebuna, si falsa fericire,
Putin din ce-am trait, si mi-as dorii sa fie...
Dispari din gandul meu, din inima ranita,
Si du-te acolo tu, unde poti fi dorita...
Ocupa intotdeauna locul cel potrivit,
Sa te ridici e greu, de langa cel iubit...
Obsesie trecatoare, clepsidra din trecut...
Un strop din prezentul meu, putin din ce-am avut...
Ramai in gandul meu, sub forma unui vis...
Caci n-am sa accept nicicand, niciun compromis...
Fantoma gandurilor mele necurate...
Tu zaci ascunsa-n biata mintea mea...
Imi umplii tu fiinta de pacate,
Dar esti atat de dulce, tu ispita a mea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu