joi, 2 septembrie 2010

DESPRE DRAGOSTE...

DESPRE DRAGOSTE...


"Atunci cand n-am sa mai pot iubi pe nimeni, am sa mor. Voi care stiti ca meritati dragostea mea, aveti grija sa nu ma ucideti! GEO BOGZA

"Orice om, pe care l-am iubit, si nu-l mai pot iubi, inseamna pt mine un pas spre moarte"!


"Orice om pe care nu pot sa-l iubesc, este pentru mine un prilej de adanca tristete!"


"Lucru cel mai trist in dragoste, este sa-ti ia cineva sufletul, si sa nu mai aiba nevoie de el"!


"Imagineaza-ti un nou nascut, care nu are sufletul atins de mizeria si saracia aflata in lume, asemanator a fost si sufletul meu, pana cand a fost atins, de iubirea, pe care spui, ca mi-ai purtat-o!"


"Sa iubesti inseamna, rand pe rand, sa tremuri de neliniste si sa tresari de bucurie..inseamna sa uiti de tine, sa te oferi din toata fiinta celui care iti tine loc de soare, alaturi de el, sa fi fericit!"


"Cel mai important ingredient la prepararea hranei, este iubirea, puneti cantitati mari, fara nici un fel de restrictii, fara masura si fara cantar, faceti chiar risipa!"


"Cum sa traiesti frumos fara iubire, cum sa gasesti in viata fericire, cum sa pasesti prin bezna si prin ploi, cum altfel, decat AMANDOI???'


"Dragostea estea ca o planta agatatoare, care se usuca si moare daca nu are nimic de imbratisat!"


"Dragostea e dragoste, numai daca infrunta:
DEPARTAREA
TIMPUL
UMILINTELE
MOARTEA




"Dragostea este ca un cuib de viespi, pe care nu-l mai putem reface, dupa ce l-am distrus"


"Am invatat ca daca doi oameni se cearta, nu inseamna ca nu se iubesc, dar nici faptul ca nu se cearta, nu dovedeste ca se iubesc."




"Barbatii se casatoresc din oboseala, femeile din curiozitate, si unii si altii sunt deceptionati."




"Dragostea se naste cu un suras, creste cu un suras, si se termina cu o lacrima.'


"Vor veni multi sa-ti spuna ca te iubesc, si cum si cati, vor spune mai frumos, dar nu te vor iubi atat!"


"Sufletul are intotdeauna ceva din amarul unei sarutari, pe care n-ai putut s-o dai!"


"Imi place ideea ca, dragostea nu este decat o forma de conversatie, in care cuvintele actioneaza in loc sa fie rostite!"


"Femeia e o virgula, barbatul este un punct, la punct stii unde te afli, la virgula tre sa citesti mai departe."


"Daca ti-ai altoit in inima trandafirul iubirii, sau daca ai cautat sa asculti glasul lui d-zeu, sau daca in sfarsit ai inchinat placerii paharul surazand, n-ai trait de prisos.


"Cu cat iubim mai mult, cu atat avem o victima in obiectul adoratiei noastre!"


"Cine iubeste cu adevarat, nu uita niciodata!"


"Totul trece, dar dragostea nu trece niciodata, totul te va parasi, in afara de lucrurile iubite care sunt in noi!"


"N-a fost nimic, din ce-a putut sa fie,
Si ce-a putut sa fie, s-a sfarsit,
N-a fost decat o scurta nebunie,
Ce-a sangerat ca o lama de cutit,
Si-ai sa ma uiti, caci prea departe,
Si spre alte drumuri, ai sa pasesti,
Si-am sa te uit, ca si uitarea,
E scrisa in legile omenesti!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu