vineri, 3 decembrie 2010

AMINTIRI DIN ANII DE LICEU POEZII- "ULTIMUL CLOPOTEL"

AZI SA MARTURISIM,CE-AM SIMTIT SI CE SIMTIM!

Azi e vremea sa marturisim,
Sa spunem tot acum,cu sufletul senin,
Azi e timpul sa ne amintim,
Ce fericiti eram,la scoala pe deplin.
Cand usa clasei voi ne-o deschideati,
Priveam mai bland spre voi,sa nu ne ascultati,
Si eram atat de mici comparativ cu voi,
Care stiati de toate si ne impuscati cu doi.
Si atunci ne zbura gandul, la dragul clopotel,
Vroiam sa sune tare, sa auzim de el
Insa pana atunci aveam de asteptat,
Caci nu suna mereu,doar ca era chemat.
Ne amintim acum ce mult ne suportati,
Cand radeam intruna si vai ce mai oftati,
Si ne intrebam si noi cata rabdare aveti,
Sa nu ne dati cu capul intruna de pereti.
Se zvarcoleau stramosii in mormant,
Cand ne auzeau pe noi in hohote razand,
Si orice raposat se inchina
De parca galagia noastra il invia.
Iar cand ne apucam si de vorbit,
De la inceputul orei,si pana la sfarsit,
Va vedeam pe toti putin mai revoltati
Si parca mai nervosi intruna ne ziceati:
Continuati cu vorba si afara o sa zburati!
Dar nu ne speria pe noi o simpla amenintare,
Si palavrageam cu totii voiosi in continuare
A fost frumos la scola, a fost cel mai frumos,
Cand ne strangeam cu totii,razand copilaros,
Nu o sa uitam nicicand anii de liceu,
Caci ne-am distrat intruna caci ne-am distrat la greu
Insa azi e timpul sa spunem ce simtim,
Suntem atat de tristi caci azi ne despartim,
Simtim un gol imens si noduri multe in gat,
Am vrea sa plangem tare, am vrea sa plangem mult!
Caci v-am iubit pe toti si v-am stimat mereu
Si acum la despartire ne este foarte greu.
Insa plecam nostalgici ca nu avem ce face,
Azi va lasam pe toti,azi va lasam in pace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu