vineri, 3 decembrie 2010

AMINTIRI DIN ANII DE LICEU POEZII- "ULTIMUL CLOPOTEL"

IN PRAG DE DESPARTIRE

In prag de despartire,
In ceas de ramas bun,
As vrea ca o stimata,ceva ca sa va spun.
As vrea sa va vorbesc,de diriginta mea,
Cata personalitate,se regaseste in ea.
Cu o inteligenta,iesita din comun,
Ne invata de toate,e drept ce am sa va spun,
Nu pricepeam mereu tot ce ne preda,
Caci cum stim cu totii,matematica e grea.
Insa daca acum simt ca regret ceva,
E aceasta trista zi,cand ma despart de ea.
Cand spun adio omului stimat,
Ce patru ani de zile,ne-a zapacit de cap.
Cei patru ani de-a randul in care am tremurat,
Gandindu-ne mereu la doiul ei stimat.
Ii vom pastra mereu o amintire vie,
Acestui om savant, mereu cu palarie,
Gata oricand sa scrie:
Doiul e al tau stimato,
L-am scos din palarie
Considere-ti soarta de acum o tragedie!
Desi eram cu totii niste incuiati,
Ne promova pe toti facandu-ne savanti,
Si respiram cu totii,pe rand mai usurati,
Insa astazi suntem tristi si ingandurati.
Caci azi a sosit timpul sa ne despartim,
De aceasta diriga buna ce vrem sa-i multumim,
Caci patru ani de zile, cu calm ne-a suportat,
Chiar daca uneori i-am dat batai de cap!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu