vineri, 3 decembrie 2010

IN MEMORIA STRABUNICII MELE IUBITE!

IN MEMORIA STRABUNICII MELE IUBITE
           NU TE VOI UITA NICIODATA!

Cu parul nins albit, de anii batranetii,
C-o obrajii ingalbejiti de trecatoarea vietii,
Cu ochii ei frumosi, Etica a mai ramas,
E totusi o bunica, ferita de necaz!
Atat cat a avut, mereu ne-a ajutat,
Ai fost buna cu noi, Etico n-am uitat,
Desi anii au trect, eu tot imi amintesc,
Cum ne-ai crescut Etico, c-un drag nemaifiresc,
Cum noaptea te sculai, caci ne auzeai plangand,
Si ne intindeai o mana, ca sa adormim visand!
Chiar daca ti-era greu, mereu tu te sculai,
Nicicand Etico draga, tu nu ne ignorai!
Acum, ajunse mari, in anii adolescentei,
Noi iti dorim Etico, o continuare a vietii,
Ne-ar place sa traiesti, vesnic pe pamant,
Langa nepotii tai, ce te iubesc mult!

POEZIE SCRISA IN TIMPUL VIETII SALE


in memoria strabunicii mele iubite! NU TE VOI UITA NICIODATA!!!!!
"Am invatat ca oamenii, la care ti cel mai mult, iti sunt luati prea repede, am invatat ca indiferent cat de mult suferi, lumea nu se va opri in loc, pentru durerea ta...!"
Sun...
t momente in viata, cand simti absenta cuiva atat de tare, incat ti-ar placea sa-l scoti din vise, si sa-l imbratisezi, am invatat ca trebuie sa te desparti de cei dragi, cu cuvinte calde, s-ar putea sa fie ultima data cand ii vezi...TE VOM IUBI MEREU ETICO!!!!
"ORASELE SE REZIDESC, SENINUL CERULUI REVINE, AVERILE SE POT REFACE, ZAMBETUL REINFLORESTE, SPERANTELE RENASC, DAR MORTII NU INVIE!" IN AFARA DE MISTER, TOTUL E DURERE!
CAT DE JOSNIC, MI SE PARE PAMANTUL, CAND MA UIT LA CER!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu